موتور گیرلس ایرانی

 
تاریخ انتشار: دوشنبه, 1389/12/09 - 05:48 توسط هاشم الحسینی

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان و فعالان صنعت آسانسور

فرض کنید موتور گیرلس در ایران تولید شود که استانداردهای ملی و جهانی را داشته باشد و از کیفیت عالی برخوردار بوده بطوریکه در سطح موتورهای اروپایی باشد.

این را هم در نظر بگیرید که خدمات پس از فروش آن بهتر و در دسترس تر از موتورهای خارجی خواهد بود.

برای چنین موتوری چه قیمتی برای فروش در بازار مناسب است(موتور با ظرفیت حمل 6 نفر)؟

آیا این موتور با موتورگیربکس های قدیمی در بازار قابل رقابت است ؟

دیدگاه‌ها

تولید داخلی=تولید کار برای ایرانی

تولید کار برای ایرانی=ایجادتخصص برای ایرانی

ایجاد تخصص برای ایرانی=عدم وابستگی ونیازبه خارجیها

عدم وابستگی=رشد صنعتی و اقتصادی

البته کیفییت و قیمت برای ورود به بازار داخلی و خارجی خیلی مهم است

 این یک حرکت ملی است

باید همه کمک کنند

شما حتما موفق خواهید شد

جناب مهندس ماجدی سلام

مطلب بسیار شیوای جنابعالی که با عنوان ایجاد کار برای ایرانی و تولید داخلی آغازگردیده، با عدم وابستگی به پایان رسیده بهترین راهگشا برای تصمیم گیرندگاه صاحب نفوذ و تاثیرگذار در خط و مشی حرکت صنعتی کشور، تحرک و پویایی و تقویت و رشد خودباوری، توانستن ایرانی مبتکر وصاحب ذوق می باشد.

 

    ( آقای عمران مددی درحال آزاد کردن مگنت ترمز و رله تابلو فرمان سال 1356)

این مهم میسر نمی شود مگر با ورود صاحبنظران، دلسوزان، صنعتگران، وخودباوران این صنعت به میدان عمل.

 به خاطر داریم که یک زمان تمامی اجزای آسانسور وارداتی بود، از جمله این تجهیزات، تابلو فرمان آسانسور بود.

اما ما شاهد بودیم در آغاز راه خود باوری در این صنعت چند ایرانی صاحب ذوق و توانمند با ورود به عرصه تولید تابلو کنترل این وابستگی صد در صد را در هم شکستند و هم اکنون تولیدات بعضی از آنها و دیگرانی که بعد ها به آنها افزوده شدند قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد. گرچه بعضی از قطعات هنوز وارداتی می باشد، اما حرکتی که آغاز شد، نشان داد ایرانی اگر بخواهد می تواند، و اگر بستر این خواستن مهیا شود مطمئنا شاهد روزهای خوشی در زمینه تولیدات خواهیم بود.

 امید است با فراهم شدن عرصه فعالیت برای اینگونه صنعتگران با انگیزه، شاهد رشد روزافزون شکل گیری و رونق تولید محصولاتی با کیفیت و کمیت قابل توجه باشیم. به امید آنروز

با سلام

میدانیم که در موتورهای گیربکس دار نیروی دورانی با سرعت زیاد و قدرت کم توسط گیربکس به نیروی با سرعت به مراتب کمتر و قدرت به مراتب بیشتر تبدیل میشود. اما سوال اینجاست که نحوه تولید قدرت در موتورهای گیرلس چگونه است؟ جناب طبرسی ایا امکان دارد همانگونه که نقشه گیربکس را بسیار شفاف تشریح کردید موتور گیرلس را بیشتر توضیح دهید؟

سپاس فراوان

باسلام

  • همان طور كه از نام ( گیرلس ) پیداست این موتورها فاقد گیربكس می باشند و این مسئله باعث می شود لرزش كابین هنگام حركت به حداقل برسد و حداقل 50% در مصرف انرژی الكتریكی صرفه جویی نماید.
  • گیرلس نسل جدید موتورها می باشد و از لحاظ حركتی به هیچ عنوان قابل قیاس با موتورهای گیربكس دار نیستند، اما از لحاظ قیمتی دو برابر انها هستند. این موتور ها به دلیل عدم استفاده از روغن، با محیط زیست سازگاری بسیار خوبی دارند.
  • ضمنا بدلیل بازدهی بسیار بالا، دارای برگشت پذیر ی بالائی نیز هستند بنابراین با توجه به ماهیت ترمز الکتریکی در این گونه آسانسورها در مرحله ترمز انرژی ناشی از ترمز به جای اتلاف به صورت حرارت، مجدد به شبکه تزریق می شود.

 

یکی از راههای تغییر سرعت، تغییر درفرکانس منبع تغذیه است. از این رو برای این امر، به تغییر دهنده فرکانس در سر راه موتور نیاز است. نام این تغییر دهنده اینورتور می باشد.(Invertor) کنترل ولتاژ و فرکانس به صورت همزمان به منظور کنترل سرعت و نیروی گشتاور در موتور می باشد.

 یکی از خصوصیات مهم این نوع سیستم، امکان بهره بردن از استاندارد صنعتی موتور جریان متناوب طراحی شده برای VF می باشد.

به طور موثر امکان دارد برای حداکثر سرعت آسانسور استفاده شود و امکان دارد با سامانه های چرخ دهنده ی جریان متناوب گیرلس جریان متناوب مورد استفاده قرار گیرد.

با سلام و عرض ادب به همه خوانندگان و مدیریت محترم سایت

به نظر بنده به عنوان یکی از کوچکترین اعضای خانواده صنعت اسانسور ایران این است که:
"ایران توانایی و دانش تولید موتور گیرلس با کیفیت بسیار بالاتر از نمونه های ترک و چین و قابل رقابت با بسیاری از مارک های اروپایی را دارد"

از شرکت موتوژن تبریز به عنوان یک قطب صنعتی قدرتمند در این زمینه میتوان نام برد، اگر ایران به خصوص "شرکت موتوژن تبریز" که قبلا ثابت کرده در تولید انواع موتور حرفی برای گفتن دارد شروع به تحقیقات و تولید موتور گیرلس آسانسور کند، 100% به نفع ما ایرانیان خواهد بود و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

با عرض سلام 

دوست عزیز آقای علی رستمی  شرکت موتوژن تبریز در حال حاضر به دلیل ترک عده ای  اهل فن و توانا  و با تجربه در شرایطی است که غیر از تولید الکترو موتورهای مرسوم کار بعید است بتواند کاری دیگری بکند. چندی است بعضی از کارمندان و مهندسان این شرکت که از دانش و تجربه بالایی برخوردار بودند این شرکت را ترک کرده و در بازار آزاد شروع به فعالیت نموده اند و کسانی در شرکت باقی مانده با توجه به عدم توانمندی مدیریت و........ بعید است شرایطی برایشان فراهم باشد که در این عرصه قدم بگذارند و متاسفانه سرمایه های ملی همچنان مهجور باقی مانده است.

سلام عرض میکنم

من مایل هستم بیشتر راجع به کار شما بدانم، اگر شما مایل باشید می توانیم با هم راجع به پیشرفت کار شما و امکان سرمایه گذاری از طرف شرکت ما مذاکره نمائیم.

آیا شما دارای کارگاه می باشید؟

یا اینکه در محیط خانه یا....  کار تحقیقات و ساخت نمونه موتور با شیوه مهندسی معکوس را انجام داده اید؟

خواهشمندم با ما تماس بگیرید، شاید انشاءاله بتوانیم در آینده با هم کار کنیم.

با سپاس

Kayvon

با عرض سلام خدمت جناب آقای مهندس یاسر، برای پیش برد اهداف خودتان لطفا با ما در تماس باشید تا با هم همکاری موفقیت امیزی را داشته باشیم با تشکر.

جهانگیری

با سلام و عرض ادب به همه خوانندگان و مدیریت محترم سایت

جناب  طبسی اگر امکان دارد کمی در رابطه با ترمز موتور های گیرلس توضیح دهید.

با چه سطح ولتاژی کار می کند؟

در صورت قطع برق آیا مثل موتور های گیربکس دار قادر به حرکت موتور هستیم یا حتما نیاز به سیستم بلک داریم؟

با تشکر و سپاس فراوان

با سلام

مسئولیت اصلی سیستم ترمز آسانسور معمولا" برای همسطح سازی دقیق کابین با طبقات(Leveling) و توقف آن در تراز طبقات می باشد، در سیستم آسانسورهای قدیمی دوسرعته به طور عادی کار توقف موتور توسط سیستم مکانیکی شامل مگنت ترمز و دیسک و کفشکهای ترمز انجام می شود. که مشکلات خاص خود را دارد و با پر یا خالی بودن کابین همسطح سازی گاها" دچار مشکل شده و دائم تکنسین مسئول باید با شل یا سفت کردن فنر دستک های ترمز مشکل نا همسطحی را مرتفع نماید. دلیل آن هم نیروی ثابت ترمز مکانیکی است، زیرا نیروی ثابت مگنت ترمز منجر به بروز اشکال می گردد.
ولی در سیستم های جدید، منجمله موتورهای گیرلس که مجهز به کنترلVVVF می باشند، برای توقف و همسطح سازی کابین، چه در ابتدای حرکت و چه در انتهای آن، با یک جریان الکتریکی دی سی (DC) موجب ایجاد یک گشتاور ترمز کننده شده و به موتور تزریق می گردد.


یکی از راههای تغییر سرعت، تغییر در فرکانس منبع تغذیه می باشد، که این تغییر دهنده را با نام اینورتر(Invertor) می شناسیم، کنترل ولتاژ و فرکانس به صورت همزمان به منظور کنترل سرعت و نیروی گشتاور در موتور می باشد.
لذا در اینجا برای فعال شدن سیستم ترمز، درایو مربوطه با اندازه گیری های دقیق، همواره متناسب با میزان ظرفیت و بار کابین بوده و در نتیجه باعث کنترل دقیق کابین (موتور) و حذف پس زدن (Roll Back) می گردد
در این سیستم نیز ترمز مکانیکی پیش از به حرکت در آمدن کامل کابین در ابتدای حرکت باز شده و پس از توقف کامل کابین و همسطح شدن دقیق با طبقه، در انتهای توقف بسته می شود. لذا این مسئله باعث متوقف و همسطح شدن کامل کابین با تراز کف طبقه خواهد شد و پر یا خالی بودن کابین از مسافر هیچ تاثیری در چگونگی توقف نخواهد داشت.
لازم به یادآوری است با توجه به ماهیت سیستم ترمز الکتریکی در آسانسورهای گیرلس، در مرحله ترمز انرژی ناشی از ترمز به جای اتلاف و هدر رفتن به صورت حرارت، این قابلیت را دارد که مجددا" به شبکه باز گردد یا ذخیره شود.

با سلام
درب آسانسور به دلیل توجه مالکین و ساکنین ساختمانها دارای جنبه ایمنی و تزئینی بوده و آسانسور نیز دارای دو درب می باشد:

  • درب طبقات
  • درب کابین

درب کابین دارای موتور محرکه ای می باشد که با سیستم تعلیق(ساسپنشن) و دیگر قطعات به چارچوب درب کابین متصل می شود.

یکی از مسئولیتهای موتور درب کابین غیر از باز کردن درب کابین، باز کردن همزمان درب طبقه می باشد.

دربها و موتور محرکه باید از نظر عملکرد و کارایی با دقت کنترل شوند تا به صورت نرم و روان و بی صدا کار کنند.
متاسفانه بخش وسیعی از خرابی ها و ایرادات آسانسور به دربها تعلق دارد زیرا کمترین بی دقتی ممکن است موجب وارد شدن خسارات و زیان مالی گردد.

لذا اگر در زمان نصب دقت لازم نسبت به سطوحی که در زمان باز و بسته شدن موجب بروز سر و صدا و انرژی سنتیک به هنگام حرکت و نیروی ضربه زننده حرکت درب، مبذول گردد در آینده مشکلات کمتری از این مجموعه متوجه آسانسور می گردد.
دقت شود که حد فاصل بین آستانه درب طبقه(سیل یا ریل آلمنیومی درب) و آستانه دربهای آسانسور مسافری حداکثر 25 میلیمتر و حداقل 18 میلیمتر باشد.

درب آسانسور از لحاظ مکانیکی به 2 دسته کلی تقسیم می شود:

  • دربهای نیمه اتوماتیک
  • دربهای تمام اتوماتیک

ضمنا" دربهای اتوماتیک در شرایط معمولی یا 

  • تلسکوپی یا
  • سانترال بوده اما گاهی به دلیل شرایط و محدودیت فضای چاه آسانسور از
  • دربهای اتوبوسی و یا
  • دربهای سینوسی نیز استفاده می شود.

در گذشته بعضی از آسانسور ها فاقد درب کابین بودند، که در این آسانسورها برای باز کردن درب طبقه از

  • انواع مگنت درب بازکن استفاده می شد.

     نمای شماتیک "درب تلسکوپی 2 لته چپ بازشو" و "درب سانترال4 لته"

نصب درب طبقه معمولا" پس از نصب ریلهای کابین و ربلهای وزنه شروع می شود. و برای استقرار آن در فاصله معینی پائین تر از کف تمام شده طبقه با استقرار نبشی یا ناودانی (نمره 5 یا 6) برای نصب آن استفاده می شود

نصاب در حال نصب نبشی زیر درب طبقه

سپس در بالای درب نیز پس از تنظیم نهایی با قرار دادن نبشی یا ناودانی کار نصب درب را تکمیل می شود، که در این مرحله توجه به بعضی نکات از حساسیت بالایی برخوردار است، مثل :

  • دقت در موازی بودن درب طبقه با دیوار مقابل(این مهم با نصب ریلها دقت شود)
  • همسطح قرار گرفتن آستانه درب با کف طبقه،

نصب درب کابین نیز معمولا" پس از راه اندازی اولیه آسانسور و در مراحل پایانی نصب آسانسور انجام می شود.

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شما، چنانچه که حضرتعالی اقدام به تولید در صنعت آسانسور انجام داده اید و یا اینکه در نیمه راه هستید، و یا اینکه قصد طراحی و تولید قطعات و یا اجزای دیگر آسانسور را دارید با ما در ارتباط باشید، میتوانیم همکاری موفقی داشته باشیم. با تشکر- جهانگیری 

با سلام
برای ورود به بخش تولید لوازم آسانسور، باید حتما" با این صنعت آشنایی کامل داشته، در ثانی با قطعات یدکی پر مصرف آسانسور (با توجه با تنوع مارکهای گوناگون) نیز آشنا بود.

تعدد قطعات و لوازم یدکی به حدی است که امکان لیست کردن آنها نیست،  ضمن اینکه بخشی از قطعات الکترونیکی بوده و وارداتیست، و در بخش تولید قطعاتی از قبیل

  • شستی و نمراتورهای طبقات و داخل کابین
  • تابلو کنترل کابین آسانسور و قاب وزنه و وزنه تعادل و.......سالهاست گروهها و شرکتهای زیادیدر امر ساخت و  تولید فعالیت می کنند، لذا اگر قصد ورود به این بخش را دارید، باید روی برند خاص یا چند مارک خاص متمرکز شده و قطعات یدکی پر مصرف آنها را بررسی و شناسایی و سبک و سنگین کنید که آیا با شرایط فعلی و هزینه های سرسام آور تولید، گام نهادن در این فضا مقرون بصرفه خواهد بود؟

یادآوری این نیز نکته ضروری است، که حتما" قبل از هر اقدامی نگاهی به آمار مصرف قطعات یدکی و تجزیه و تحلیل آمار در این زمینه داشته باشید. با آرزوی موفقیت

با سلام خدمت جناب آقای طبسی.طریقه اجرای آسانسورهای روملس لیفتراکی تا وزن 2 تن را پیدا کردم از طرییق
همون روش سرچی که فرمودین و مشاوره با یک مهندس مکانیک ، با تشکر از راهنمایی های جناب عالی .

با سلام 

در موتورهای گیرلس موقع قطع برق یا خرابی سیستم برای بیرون آوردن نفرات باید  چی کار کرد. 

با تشکر

با سلام بنده بهمراه دوستانم به روش مهندسی معکوس نسبت به ساخت یک نمونه گیربکس آسانسور با برند مشخص نموده ایم . متاسفانه در تهیه و نصب الکتروموتور با مشکل مواجه شده ایم حال در این خصوص از شما یاری میخواهم البته تیراژ درخواستی ما ماهانه 100 دستگاه میباشد. ممنون

با عرض سلام خدمت آقای مهندس و تیم ایشان، ما میتوانیم با هم همکاری مناسبی داشته باشیم، لطفا با بنده در تماس باشید تا هدف مشخص و موفقیت آمیزی را داشته باشیم. با تشکر - جهانگیری 

سلام خوشحالم كه مي بينم يكي ديگر از افراد آسانسوري كار جديدي اجرا كرده است موتور آسانسور در واقع دور دينام با دور گريبكس بايد با يكديگر مچ باشد تا بتواند سرعت مورد نظر را بدهد از اين رو شما مي بايستي دور موتور را با تغيير دادن چرخ دنده هاي گريبكس تغيير دهيد و اينكه از چه دينامي استفاده كنيد مهم نيست در نهايت موتور وگريبكس نبايد لرزش داشته باشد و مقاومت لازم را نيز داشته باشد 

اين نظر بنده ميباشد و دوست دارم در اين رابطه اطلاعات بيشتري ارائه نماييد

با سلام خدمت اقای طبسی و دوستانان و همکاران ارجمند صنعت آسانسور ایران

میخواستم بپرسم قطعات موتور آسانسور مخصوصا"موتورهای متداول مثل

  • موتورهای الکمپ
  • موتورهای آلبرتو ساسی
  • موتورهای شیندلر
  • موتورهای ترک و...

اولا در بازار موجود است و ثانیا اگر موجود است درکجا می توان تهیه کرد.

با اجازه ی پیشکسوتان و با توجه به تخصص در رابطه با موتور پیچی و تعمیر  انواع گیربکس قصد راه اندازی یک واحد تعمیراتی موتور آسانسور را دارم، از دوستان عزیز خواهشمندم بنده را راهنمایی کنند.

دوست عزيز سلام

در رابطه  با موتور گیربكس مي توانيد با آقايان شاكري و يا مهندس سخاوت صحبت كنيد زيرا اين دو تخصص خاصي نست به موتورآسانسور دارند آقای مهندس سخاوت در قسمت تعميرات انواع موتورآسانسور و گیربكسها و كارخانه  آقاي شاكري براي توليد موتور و تعمير وگیربكس مي باشد

سلام مسلم جان لطفا طریقه ارتباط با آقایان محترم یا کارخانه ی آن ها رو برام بفرستيد تا در این مورد از آن ها اطلاعات کسب کنم 

                                                            با تشکر

با سلام

اقای طبسی چه طور است که کسی که پروانه ندارد نمیتواند عضو سندیکا شود ولی عضویت در سندیکا یکی از موارد اخذ پروانه است.

سلام

دوست عزیز عضویت در سندیکا محسنات و امتیازاتی دارد، به عنوان نمونه برای اخذ پروانه طراحی و مونتاژ در صورتیکه عضو سندیکا باشید 10 امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه موارد دیگری هم وجود دارد که بعضی از آنها حتی امتیازات بیشتری دارد و همچنین خدماتی به اعضاء ارائه می دهد که به مواردی از آنها اشاره می شود:

1- خدمات رفاهي شامل  بيمه تكميلي براي اعضا  و بيمه مسئوليت با تخفيف ويژه و بيمه مسئوليت استفاده كننده گان از آسانسور و ساير خدمات رفاهي ديگر

2- داشتن كميته حل اختلاف كه به اعضا خدمات ميدهد و  از رفت و آمدهای مکرر و بالا و پائین رفتن از پله هاي دادگستري جلو گيري مي كند

3- و خيلي موارد ديگر كه اگر با مشكلی مواجه شويد ميتوانيد از كارشناساني كه براي اعضا خدمات می دهند، استفاده كنيد آن هم در قبال پانصد هزار تومان درسال كه حق عضويت پرداخت ميكنند

در نهايت شرايط اخذ پروانه طراحي و مونتاژ همان شرايطي را دارد كه سنديكای صنعت آسانسور دارد، در واقع سنديكا خود را با شرايط وزارت صنعت ،معدن وتجارت يكي كرده است.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان و همکاران گرامی

با توجه به اینکه من دانشجوی رشته آسانسور هستم و 8 سال متوالی در زمینه راه اندازی  فعالیت میکنم برای تکمیل نقشهایی که برای خودم به عنوان کالکشن جمع آوری میکنم.و قصد دارم بعد از اتمام تحصیلاتم در کشور ترکیه زندگی کنم برای اینکه بتوانم در آن کشور مثل کشور خودم راحت کار کنم  احتیاج مبرم به نقشهای  تابلو  فرمانهای ترک دارم  ولی نمیدانم از کجا باید این نقشها را پیدا کنم خواهش میکنم در صورت امکان کمکم کنید با تشکر فراوان

سلام

اقای عمادین چند روز پیش به اداره صنایع استان بابت انجام مراحل پروانه مراجعه کردم که گفتند نیازی به عضویت درسندیکا نیست و باید به اتحادیه استان مراجعه کنم 

ایا دراین استان فقط به این صورت است یا اینکه این یه بخشنامه جدید و سراسریست؟

سلام خدمت آقای رحمانی 

در استانهایی که سندیکای صنعت آسانسور شعبه ندارد شما می توانید عضو اتحادیه های همگن مانند اتحادیه الکترو سیم پیچ ها بشوید و جواز کسب بگیرید 

عضو سندیکا شدن جواز کسب نیست، همه شرکت های آسانسوری حتی اگر بخواهند مغازه ای راه اندازی کنند باید جواز کسب داشته باشند یعنی تا اتحادیه آسانسور نداشته باشند باید علاوه بر عضویت سندیکا عضو یک اتحادیه همگن باشند

به زودی "اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی" تشکیل می شود 

شما اگر دیگر شرایط پروانه طراحی و مونتاژ را داشته باشید، به عضویت در سندیکا نیازی نیست در واقع همان تکمیل امتیاز به غیر از عضویت سندیکا

با سلام

از دوستان خوبم سوالی دارم :

  • آیا مدیر عامل شرکت آسانسوری هم می تونه مدیر فنی شرکت خودش باشه؟
  • آیا اعضای هیات مدیره نیز می تواندبعنوان تکنسین فنی هم انجام وظیفه نماید؟

ممنون میشم از نظر صاحبنظران مطلع شوم.

سلام

مدیر عامل شرکت هم می تواند مدیر فنی و همچنین تکنسین فنی باشد در صورتی که سابقه لازم را داشته باشد.

این شرایط برای تمامی اعضائ هیئت مدیره صدق می کند

سوابق هم برای اشخاص حقوقی از تاریخ ثبت شرکت محاسبه می شود

درود به دوستان گرامی 

سئوالاتی در مورد موتورهای گیر لس داشتم 

1. تاریخچه ساخت و نحوه استفاده از این  موتورها چه در اسا نسور چه در صنعتهای دیگر 

2. نمودار های کاربردی این موتورها 

3. سازندگان بزرگ این موتورها 

بنده دانشجو هستم و برای پروژه دانشجویی نیاز به این اطلاعات دارم 

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید یا اینکه سایت یا کتاب معرفی کنید 

با سپاس 

با سلام

خدمت دوستانی که مطالعاتی در رابطه با  موتورهای گیرلس انجام داده اند می رسانیم که ما تولید کننده الکتروموتورهای خاص هستم و از کسانی که در تولید موتورهای آسانسور بی گیربکس (Gearless) و یا با گیربکس کار کرده اند دعوت میکنم مذاکره ای داشته باشیم. جهاد دانشگاهی خواجه نصیر مرکز تخصصی ماشینهای الکتریکی .

به اطلاعات کاربر مراجعه کنید.

 

با سلام دوستان عزیز 

اینجانب فرهاد رستمی متخصص طراحی موتور، "اولین موتور گیرلس در ایران" را بصورت علمی طراحی کرده و نمونه های اولیه را در آسانسوری پرترافیک تست نمودم. 

درپی تولید موتور هستیم، منتظر نظرات و پیشنهادات هستم .

ممنون

سلام به دوستان صنعت اسانسور

بنده حدودا 13 سال سابقه کار آسانسور دارم وبرای پروانه قانون تغییر کرده و می بایست مدیر فنی حداقل کاردانی با هفت سال سابقه داشته باشه آیا راهی هست که من با مدرک دیپلم و سوابق ام اقدام به کسب پروانه کنم.با تشکر

 

با سلام 

ما چند ماهی است اسانسونصب کردیم موتور اسانسور بهران استاندارهم گرفتیم از همون اول هنگام استارت یا توقف صدای مثل کوبیدن میداد از نظر شاستی که محکمه یکی ازدوستان گفت ترمز موتور اسانسور رو کمی شل کنم آ یا واقعیت داره

با سلام و خسته نباشید خدمت تمام استادان محترم

خدمتتون عرض کنم من در مورد قرار گرفتن فلکه ها که در بالای کابین و پایین نصب میشه سوال داشتم 

در مورد نحوه شاقول کردن و فاصله ای که بین دو فلکه باید رعایت بشه و اینکه میشود فلکه ای که روی کابین گذاشته می شود با موتور هم راستا نباشد و ۱۶ سانتیمتر از راستا خارج باشد؟

اگر امکانش هست یک توضیح مختصر در مورد نصب موتور و فلکه ها بدهید

افزودن دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
CAPTCHA
این سوال برای تشخیص کاربر واقعی از ربات های اسپمر می باشد.

لطفا عبارت هفتصد و نود و پنج را به عدد بنویسید.