اطلاعات موتور اسانسور الکوم و الکو

تاریخ انتشار: س., 2015/01/20 - 18:00 توسط ابراهیمی

با سلام

توضیحاتی راجع به موتور الکوم و موتور الکو میخواستم در صورت امکان عکس یا کاتالوگ در مورد این دو موتور در اختیار اینجانب قرار دهید. در صورت امکان در مورد موتور الکو و الکوم نیز توضیح بدهید چگونه متوجه بشوم که موتور الکو یا الکوم اصلی یا قلابی هست اخه من یه موتور خریدم شماره سریال روی پلاکش به حالت دست کوبه و تاریخ ساختش هم مخدوش شده هست و لرزش خیلی زیادی در کابین ایجاد میکنه. با تشکر فراوان

دیدگاه‌ها

با سلام
 شرکت الکترو بالابر کوشا (الکو) در سال 1389 نسبت به راه اندازی طراحی و تولید موتور گیربکس آسانسور اقدام نمود و در سال 1391 تولید آن جهت تست و آزمایش آماده گردید.

(در رابطه با تشخیص اصلی و بدلی، نیاز به حضور کارشناس خبره یا تکنسین با تجربه می باشد، چون بعضی با بازسازی استادانه خود تشخیص بین این دو را قدری مشکل می کند.)

 

شرکت الکو تولید کننده موتور گیربکس در سال 1391 شروع بکار کرد www.parslift.com

 

  • شرکت الکو (شرکت الکترو بالابر کوشا) در اواخر نیمه اول سال  1392 موفق به کسب تندیس نام آوران برتر تولید ملی گردید.
  • با خود اظهاری استاندارد ملی ایران در صنعت موتور گیربکس آسانسور گواهی نامه استاندارد کارخانه خود را از موسسه تحققات صنعتی ایران دریافت نماید.

 

مشخصات فنی موتور گیربکس الکو www.parslift.com

 

اما شرکت الکوم وارد کننده قطعات و تجهیزات الکترونیک، الکتریک و اقلام صنعتی و ماشین الات از کشورهای گوناگون است

با سلام

نمونه ای از نظرات همکاران در صفحه آسانسور در فیسبوک در رابطه با نقاط ضعف موتور گیربکس الکو را در زیر مشاهده می فرمائید:

 

کنترل کیفیت نقش مهمی در بهبود تولیدات دارد WWW.PARSLIFT.COM

                   اگر هدف اصلاح محصول باشد تولیدات بهبود خواهند یافت

 

همانطوریکه در پاسخ این همکار گرامی متذکر شده، هر محصولی در آغاز تولید با ضعفهایی همراه است، اگر تولید کنندگان به نظرات فنی و تخصصی افرادی که با نقاط ضعف محصول مواجه شده اند، توجه کرده و نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام نمایند به مرور محصولات بعدی از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

اکثر شركتها و كارخانجات مطرح که دارای سیستم كنترل كيفيت QC می باشند، به این نکته مهم توجه ویژه دارند.

وظيفه اين واحد بازرسي نهايي محصول و يا بازرسي محصولات نيمه ساخته و در حين توليد است.

عامل مهم جهت بهبود كيفيت با استفاده از ابزار ZQC و خطاناپذير سازي (پوكا يوكه) باشد .

Z در اینجا نشاندهنده صفر (ZERO) بوده و ZQC يك روش كنترل كيفيت ( QC ) جهت رسيدن به خرابي صفر است.

لذا امیدواریم صنعتگران ما با اصلاح موارد مطروحه و رفع دیگر معایب نسبت به مرغوبیت کالای تولیدی اقدام نمایند.

با سلام

با توجه به مستندات ارائه شده توسط شرکت تولید کننده در خصوص موتور الکو یکی از موارد:

  • راندمان پایین این موتور است
  • مورد بعدی که بسیار باعث تعجب بنده شد، کیفیت بسیار پایین جنس فلکه موتور میباشد.

 

در یک مورد فلکه اصلی گیربکس دچار شکستگی شد www.parslift.com

 

در 1 مورد پس از پاراشوت، فلکه گیربکس دچار شکستگی شد. در صورت تمایل دوستان، میتونم عکسهای مربوطه رو ایمیل کنم. به هر حال به نظر شخص بنده، موتور قابل اعتمادی نیست. امیدوارم به کیفیت های جهانی نزدیکتر شویم، تا هم از محصول ملی حمایت کنیم و هم در هزینه ها صرفه جویی و کیفیت را فدای کمیت نکنیم با تشکر

با سلام

دوست عزیز با توجه به تغییراتی که در آلیاژ فلکه های موتور گیربکس الکو در تولیدات سال نود و چهار ایجاد شده است ، مشکل شکستن آن مرتفع شده است . لذا از این پس جای هیچ گونه نگرانی برای مصرف کنندگان گرامی وجود ندارد .

با درود به شما،فلایویل چیزی نیست که دچار انخراف(تاب برداشتن) گردد،علت این اتفاق پاراشوت کابین زیر بار بسیار بیش ازحد میباشد که خدمات پس از فروش الکو انرا برای شما در محل پروژه مرتفع میسازد و اصلا جای نگرانی ندارد.

 

افزودن دیدگاه

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
CAPTCHA
این سوال برای تشخیص کاربر واقعی از ربات های اسپمر می باشد.

لطفا عبارت هفتصد و نود و پنج را به عدد بنویسید.