آسانسور و تبلیغات با مانیتور تلویزیون در کابین آسانسور

تاریخ انتشار: ش., 2014/10/11 - 20:52 توسط طبسی

 ایده تبلیغات داخل آسانسور با استفاده از صفحه نمایش TV به صورت ویدئویی از حدود سال 2000 آغاز شد.
با توجه باینکه در ساختمانهای بلند هر فرد به طور متوسط روزانه چندین بار و هر بار بیش از یک دقیقه  سفر آسانسوری دارد، تبلیغات داخل آسانسور نقش موثری در جذب این افراد داشته است.

 

تبلیغات مانیتوری داخل کابین آسانسور

 

  بر اساس مطالعات مربوطه از مجموع 88% تماشاچی تلویزیونهای تبلیغاتی داخل آسانسور،  55% از مسافرین آسانسور از این روش تبلیغات استقبال نموده و گرایش به بعضی از محصولات پس از تکرار آگهی ها تا حدود 37% گزارش شده است.
البته نسبت تبلیغات  در سنین مختلف بررسی شده که درصد تایر گذاری آن بشرح زیر می باشد:
سنین بین 18 تا 24 سال حدود 11%
سنین 25 تا 34 سال حدود 30%
سنین 35 تا 49 سال حدود 38%
سنین 50 تا 54 سال حدود 7%
و سنین 55 سال و بیشتر نیز 14%
نوع تبلیغات بستگی به نوع ساختمان یا مجتمع فرق می کرد،محتوی تبلیغات ساختمانهای اداری، موسسات آموزشی، بیمارستانها و ساختمانهای مسکونی ضمن اشتراکات، تفاوتهای زیادی با هم داشت.
صفحه نمایش مانیتور تلویزیون بستگی به ظرفیت کابین معمولا" بین 10 الی 15 اینچ انتخاب می شد، محل نصب آن هم به طور معمول بالاتر از شستی و نمراتور داخل کابین و هم جهت با درب کابین نصب می شد، یعنی مسافرین ضمن تماشای آن از باز شدن درب کابین هم مطلع می شدند.
در ابتدا برای استفاده از این نوع تبلیغات قواعدی معین شده بود:
دوره نمایش فقط از ساعت 7 بامداد الی ساعت 7 عصر تعین شده و دائما" به روز رسانی می شد..

 

تبلیغات / TV / کابین آسانسور


تبلیغات در سمت راست و اخبار و اطلاعات هواشناسی و امثالهم در سمت چپ
حلقه نمایش تبلیغات 5 دقیقه ای و هر آگهی حدود 15 ثانیه زمان داشت.
بخشی از گزارشات اختصاصی مربوط به محدوده جغرافیایی  محل ساختمان بود
بخشی از گزارشات در رابطه با سلامت و محیط زیست و زندگی سالم، تکنولوژی، مسافرت و سرگرمی بود.
بخشی  در رابطه با بازار بورس، آب و هوا، و اخبار ورزشی بود.
یکی از مبتکرین این نوع تبلیغات اظهار داشته:
با استفاده از این روش تبلیغات می توان در زمینه تبلیغات مبارزات انتخابی، قیمت گذاری روی یک مدل CPM، دفاتر هوپیمایی، بانکها، جویندگان کار، نیاز کارفرمایان به نیروی کار و ........... بهترین نتیجه را گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
CAPTCHA
این سوال برای تشخیص کاربر واقعی از ربات های اسپمر می باشد.

لطفا حاصل جمع دو عدد بیست و پانزده را به عدد بنویسید.